Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы.
Тақырып: Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы. |
|||||
Күні: 23.01.2018 ж |
Қатысушының саны: |
Қатыспағаны: - |
Пән: Биология |
||
Мұғалімнің аты-жөні: Шпекова Енилик Молдакеровна |
|
Сынып: 11 А |
|||
Оқыту мақсаты: |
Палеозой заманының негізгі кезеңдерін ажыратып, әрбір кезеңдегі өзгерістерді мысалдар келтіру арқылы талдау жасай алады. |
||||
Күтілетін нәтижелер: |
Барлығы: Палеозой заманының алты кезеңнен тұратынын, негізгі араморфоздарды айта алады. Көпшілігі: Әрбір кезеңдерінің негізгі ерекшеліктеріне талдау жасай алады. Кейбіреулері: Замандардың арасындағы байланыстарды түсіндіре отырып, эволюцияның жүру жолын жинақтап, қорытынды жасай алады. |
||||
Тілдік мақсат: |
Тақырыпты оқып түсіне отырып, өз ойын еркін жеткізуге, сыни ойлауға дағдыланады, кезеңдерге жекелей сипаттама беру арқылы, айту дағдылары қалыптасады |
||||
Алдынғы оқу: |
Атхей және протерозой замандарында тіршіліктің дамуы. |
||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Find the Fib», «Magic numbers» , «Топтық жұмыс», «Ойлан,жұптас,бөліс», «Чемодан.Ет тартқыш.Қоқыс жәшігі» |
||||
Қолданылатын ресурстар |
Оқулық, тірек-сызбалар, карточкалар, маркерлер, тақта, стикерлер, интерактивті тақта, слайд, бейнематериал.
|
||||
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
|
Сәлемдесу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. 1 және 2 саны арқылы топқа бөлу. Топ басшысын сайлау. Топтың ережесі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Бағалау критерийымен таныстыру.
|
Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын дайындайды, зейіндерін толыққанды сабаққа аударады. 1 және 2 саны арқылы топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлайды. Топтың ережесімен және бағалау критерийымен танысады. |
|||
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Кіріспе 7 минут
|
«Find the Fib»
|
Үйге берілген тапсырманы «2 шындық, 1 жалған» әдісі аркылы сұралады. 1 топ – Архей заманы 2 топ- Протерозой заманы |
Мұғалім берген тапсырманы орындау. Әр топ өздеріне тиесілі үлестірмелі қағаздан қате тұжырымды табады
|
Үлестірмелі қағаздар Слайд |
|
|
«Magic numbers» |
Үй тапсырмасын «Сандар сөйлейді » әдісі арқылы қорытындылайды. |
1 топ оң жақтағы сандардың , 2 топ сол жақтағы сандардың құпиясын ашады. |
Үлестірмелі қағаздар Слайд |
|
Негізгі бөлім (Білу, қызығу-шылықтарын ояту, түсіну, қолдану, талдау) 20 минут |
«Миға шабуыл» |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты өздері ашады. |
Бейнематериал |
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алғаннан кейін постер арқылы жаңа тақырыпты қорғау. |
Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру. Кітаппен жұмыстарын, яғни оқу дағдыларын қадағалау. Постер жасауға тапсырмалар беріледі.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Берілген тапсырма бойынша топпен талқылап, постер жасайды. Пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді. |
Постер |
||
Дәптермен жұмыс |
Мұғалім палеозойда пайда болған ағзалардың 3 тілдегі баламасын көрсетеді. |
Оқушылар дәптерлеріне жазып алады. |
Слайд |
||
Қорытынды (Жинақтау Бағалау) 7 минут |
«Ойлан, жұптас, бөліс» |
Мұғалім протерозой мен палеозой заманына байланысты 10 сөйлемнен тұратын тапсырма береді. |
Оқушылар топпен ойланып әр сөйлемді жеке-жеке топтастырады. |
Үлестірмелі қағаздар Слайд |
|
Бағалау |
Мұғалім топ басшылары берген бағалау парағына қарап қалыптастырушы бағалайды. |
Сабаққа белсене қатысқан оқушылар қалыптастырушы бағаланады. |
Бағалау парағы |
||
Рефлексия 2 минут
|
Кері байланыс «Чемодан.Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі» |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
Стикер. |
|
Үй тапсырмасы 1 минут |
|
§ 35, 36 оқу. Қосымша мәлімет |
Күнделіктеріне жазып алады. |
Күнделік |