Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы. » СШ №35
Жамбыл облысы
Тараз қаласы білім бөлімінің
"№35 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 56-86-90
Есепші бөлімі:
+7(7262) 56-86-90
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы.
16
февраль
2018

Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы.

Тақырып: Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы.

Мектеп: № 35

Күні: 23.01.2018 ж

Қатысушының саны:

Қатыспағаны: -

Пән: Биология

Мұғалімнің аты-жөні:

Шпекова Енилик Молдакеровна

 

Сынып: 11 А

Оқыту

мақсаты:

Палеозой заманының негізгі кезеңдерін ажыратып, әрбір кезеңдегі өзгерістерді мысалдар келтіру арқылы талдау жасай алады.

Күтілетін нәтижелер:

Барлығы: Палеозой заманының алты кезеңнен тұратынын, негізгі араморфоздарды айта алады.

Көпшілігі: Әрбір кезеңдерінің негізгі ерекшеліктеріне талдау жасай алады.

Кейбіреулері: Замандардың арасындағы байланыстарды түсіндіре отырып, эволюцияның жүру жолын жинақтап, қорытынды жасай алады.

Тілдік мақсат:

Тақырыпты оқып түсіне отырып, өз ойын еркін жеткізуге, сыни ойлауға дағдыланады, кезеңдерге жекелей сипаттама беру арқылы, айту дағдылары қалыптасады

Алдынғы оқу:

Атхей және протерозой замандарында тіршіліктің дамуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Find the Fib», «Magic numbers» , «Топтық жұмыс», «Ойлан,жұптас,бөліс», «Чемодан.Ет тартқыш.Қоқыс жәшігі»

Қолданылатын ресурстар

Оқулық, тірек-сызбалар, карточкалар, маркерлер, тақта, стикерлер, интерактивті тақта, слайд, бейнематериал.

 

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

Сәлемдесу.

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

1 және 2 саны арқылы топқа бөлу.

Топ басшысын сайлау.

Топтың ережесі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Бағалау критерийымен таныстыру.

 

Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын дайындайды, зейіндерін толыққанды сабаққа аударады.

1 және 2 саны арқылы топқа бөлінеді.

Топ басшысын сайлайды.

Топтың ережесімен және

бағалау критерийымен танысады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

Кіріспе

7 минут

 

 

 

«Find the Fib»

 

Үйге берілген тапсырманы

«2 шындық, 1 жалған» әдісі аркылы сұралады.

1 топ – Архей заманы

2 топ- Протерозой заманы

Мұғалім берген тапсырманы орындау.

Әр топ өздеріне тиесілі үлестірмелі қағаздан қате тұжырымды табады

 

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

 

«Magic numbers»

Үй тапсырмасын «Сандар сөйлейді » әдісі арқылы қорытындылайды.

1 топ оң жақтағы сандардың ,

2 топ сол жақтағы сандардың құпиясын ашады.

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

 

Негізгі бөлім

(Білу, қызығу-шылықтарын ояту, түсіну,

қолдану,

талдау)

20 минут

«Миға шабуыл»

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты өздері ашады.

Бейнематериал

Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алғаннан кейін постер арқылы жаңа тақырыпты қорғау.

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру. Кітаппен жұмыстарын, яғни оқу дағдыларын қадағалау. Постер жасауға тапсырмалар беріледі.

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Берілген тапсырма бойынша топпен талқылап, постер жасайды. Пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді.

Постер

Дәптермен жұмыс

Мұғалім палеозойда пайда болған ағзалардың 3 тілдегі баламасын көрсетеді.

Оқушылар дәптерлеріне жазып алады.

Слайд

 

 

Қорытынды (Жинақтау

Бағалау)

7 минут

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Мұғалім протерозой мен палеозой заманына байланысты 10 сөйлемнен тұратын тапсырма береді.

Оқушылар топпен ойланып әр сөйлемді жеке-жеке топтастырады.

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

Бағалау

Мұғалім топ басшылары берген бағалау парағына қарап қалыптастырушы бағалайды.

Сабаққа белсене қатысқан оқушылар қалыптастырушы бағаланады.

Бағалау парағы

Рефлексия

2 минут

 

Кері байланыс

«Чемодан.Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі»

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

Стикер.

Үй тапсырмасы

1 минут

 

§ 35, 36 оқу. Қосымша мәлімет

Күнделіктеріне жазып алады.

Күнделік

 

 

 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
map quest
18 марта 2021 09:10
You have very scientific plans, this school deserves to be the top quality school in the world. mapquest driving directions
Quian
12 августа 2021 17:11
Have you ever wonder about any celebrity heights in real life? You can find all the information you need on this website.
nerkolwerlok
5 февраля 2023 10:35
Подетальнее тогда

скачать игру terminator salvation
klsieolwerlok
5 февраля 2023 14:34
Подетальнее после этого

скачать горизонт
Zora
13 августа 2024 20:48
I think that everything published made a bunch of sense.
However, what about this? suppose you wrote a catchier post title?
I mean, I don't want to tell you how to run your blog, but suppose you added a post title that grabbed folk's attention? I mean Палеозой
заманында Жерде тіршіліктің дамуы.
Жануарлардың эволюциясы.
» СШ №35 is kinda vanilla. You should look at Yahoo's front page and watch how they
create news headlines to grab viewers to click. You might try adding a video or a related picture or two to get readers excited about what you've got to say.
In my opinion, it would make your posts a little bit more interesting.


Feel free to visit my homepage ... 마약 주스