Біз туралы - СШ №35 https://35-taraz.mektebi.kz/ ru Біз туралы - СШ №35 DataLife Engine Бос жұмыс орнына хабарландыру https://35-taraz.mektebi.kz/main/4973-bos-zhmys-ornyna-habarlandyru.html https://35-taraz.mektebi.kz/main/4973-bos-zhmys-ornyna-habarlandyru.html КММ КОНКУРС жариялайды:

Бос орынға конкурс жариялау!
1.Конкурс Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы №57 бұйрығының (24.12.№363 мен.№486 бірлескен бұйрығымен өзгерістерімен) талаптарына сәйкес жүргізіледі.
-Бос жұмыс орындары туралы хабарландырулар «Enbek.kz» (мектеп сайты, фейсбук, инстаграмм) сайттарына жарияланады.
-Конкурс төмендегідей негізгі бос орынға жүргізіледі:

-Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – қазақ сыныптарына декрет орын, 0.5 бірлік жүктеме;

-Конкурс өткізілетін орын: «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» КММ.
-Мекеменің мекен – жайы: Жайлау 25 «В».«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» КММ ғимараты.
-Электронды почта:school35@mail.kz
-Анықтама үшін байланыс телефоны: 31-73-81; +7 705 482 15 80. Қоңыраулар мен өтініштерді қабылдау уақыты: 09:00 – 17:00. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.

2.Негізгі функционалдық міндеттері:
Білуге міндетті:Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог-мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл туралы» Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, үлгілік оқу жоспарларын, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларды.
Лауазымдық міндеттері: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқытатын пән ерекшелігін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады. Білім алушылардың жеке қабілеттерін ашуға және дамытуға, тұлғаның әлеуметтенуі мен жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Оқытудың әр түрлі нысандарын, тәсілдерін, әдістерін қолданады. Пәннің күнделікті қысқа мерзімді жоспарларын құрады. Оқыту процесіне инновациялық, ақпараттық технологияларды ендіруді қамтамасыз етеді. Білім алушыларды мемлекеттік білім беру стандартында қарастырылған білім, білік және дағдылармен қамтамасыз етеді. Білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және дайындауға қатысады, оны оқу жоспары мен оқу үрдісі кестесіне сәйкес іске асырылуын қамтамасыз етеді. Әдістемелік бірлестіктердің және әдістемелік басқа да іс – шараларға қатысады. Кәсіби біліктілігін жүйелі арттыруды жүзеге асырады. Кәсіби біліктілігін жүйелі арттырады.
Еңбек ақы төлеу мөлшері, шарттары белгіленген бос немесе уақытша бос лауазым атауы: Тәлімгер декрет орын, 1 бірлік жүктеме еңбек ақысы 130.000 тг аралығында.
3.Кандидатқа қойылатын біліктілік талаптар:
Пән бойынша жоғары (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім қайта даярлаудан өткенін растайтын құжат; конкурске қатысму үшін қажетті құжаттар тізбесіне сәйкес, педагогикалық еңбек өтілі бар үміткер үшін педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік біліктілік санаты болуыміндетті. Егер үміткердің педагогикалық еңбек өтілі бола тұра біліктілік санаты болмаған жағдайда және жоғары оқу орны мен кәсіптік оқу орнын бітірген жас мамандар үшін «Педагог» санаты бойынша Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты болуы міндетті.

4.Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2025 жылдың 6 ақпан мен 14 ақпанкүндері аралығында мектептің қабылдау бөлмесінде құжаттарды қабылдау жүргізіледі.
Конкурс өткізу күні: 2025 жылдың 20-26 ақпан күндері аралығында.

5.Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі: «Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы №57 бұйрығының» 118 – тармағына сәйкес (24.12.2024ж №363 .№486 бірлескен бұйрығымен өзгерістерімен) талаптарына сәйкес жүргізіледі.
118 –тармақта көрсетілген құжаттар тізбесі:
1)Осы Қағидаларға 15 – қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2)Жеке басын куәландыратын құжат;
3)Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы нақты тұрғылықты мекен жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса;
4)Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5)Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6)«Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы №ҚР ДСМ – 175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама.
7)Психоневрологиялық ұйымнан анықтама.
8)Наркологиялық ұйымнан анықтама.
9)Сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагогмодератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы куәлік (бар болса);
10)Ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог- модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificat in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) -6.5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT) – 60 – 65 балл; болу керек .
11)Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12)16 – қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13)Тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентация кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 х 480.
Кандидат болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми /академиялық дәрежелер мен атақтар беру ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.
Педагогтың уақытша бос лауазымының мерзімі: негізгі қызметкер жұмысқа қайта шыққан уақытқа дейін.
Конкурстық құжаттар «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» КММ қабылдау бөлімінде қабылданады.



















]]>
КММ КОНКУРС жариялайды:

Бос орынға конкурс жариялау!
1.Конкурс Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы №57 бұйрығының (24.12.№363 мен.№486 бірлескен бұйрығымен өзгерістерімен) талаптарына сәйкес жүргізіледі.
-Бос жұмыс орындары туралы хабарландырулар «Enbek.kz» (мектеп сайты, фейсбук, инстаграмм) сайттарына жарияланады.
-Конкурс төмендегідей негізгі бос орынға жүргізіледі:

-Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – қазақ сыныптарына декрет орын, 0.5 бірлік жүктеме;

-Конкурс өткізілетін орын: «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» КММ.
-Мекеменің мекен – жайы: Жайлау 25 «В».«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» КММ ғимараты.
-Электронды почта:school35@mail.kz
-Анықтама үшін байланыс телефоны: 31-73-81; +7 705 482 15 80. Қоңыраулар мен өтініштерді қабылдау уақыты: 09:00 – 17:00. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.

2.Негізгі функционалдық міндеттері:
Білуге міндетті:Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог-мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл туралы» Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, үлгілік оқу жоспарларын, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларды.
Лауазымдық міндеттері: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқытатын пән ерекшелігін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады. Білім алушылардың жеке қабілеттерін ашуға және дамытуға, тұлғаның әлеуметтенуі мен жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Оқытудың әр түрлі нысандарын, тәсілдерін, әдістерін қолданады. Пәннің күнделікті қысқа мерзімді жоспарларын құрады. Оқыту процесіне инновациялық, ақпараттық технологияларды ендіруді қамтамасыз етеді. Білім алушыларды мемлекеттік білім беру стандартында қарастырылған білім, білік және дағдылармен қамтамасыз етеді. Білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және дайындауға қатысады, оны оқу жоспары мен оқу үрдісі кестесіне сәйкес іске асырылуын қамтамасыз етеді. Әдістемелік бірлестіктердің және әдістемелік басқа да іс – шараларға қатысады. Кәсіби біліктілігін жүйелі арттыруды жүзеге асырады. Кәсіби біліктілігін жүйелі арттырады.
Еңбек ақы төлеу мөлшері, шарттары белгіленген бос немесе уақытша бос лауазым атауы: Тәлімгер декрет орын, 1 бірлік жүктеме еңбек ақысы 130.000 тг аралығында.
3.Кандидатқа қойылатын біліктілік талаптар:
Пән бойынша жоғары (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім қайта даярлаудан өткенін растайтын құжат; конкурске қатысму үшін қажетті құжаттар тізбесіне сәйкес, педагогикалық еңбек өтілі бар үміткер үшін педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік біліктілік санаты болуыміндетті. Егер үміткердің педагогикалық еңбек өтілі бола тұра біліктілік санаты болмаған жағдайда және жоғары оқу орны мен кәсіптік оқу орнын бітірген жас мамандар үшін «Педагог» санаты бойынша Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты болуы міндетті.

4.Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2025 жылдың 6 ақпан мен 14 ақпанкүндері аралығында мектептің қабылдау бөлмесінде құжаттарды қабылдау жүргізіледі.
Конкурс өткізу күні: 2025 жылдың 20-26 ақпан күндері аралығында.

5.Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі: «Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 21 ақпандағы №57 бұйрығының» 118 – тармағына сәйкес (24.12.2024ж №363 .№486 бірлескен бұйрығымен өзгерістерімен) талаптарына сәйкес жүргізіледі.
118 –тармақта көрсетілген құжаттар тізбесі:
1)Осы Қағидаларға 15 – қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2)Жеке басын куәландыратын құжат;
3)Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы нақты тұрғылықты мекен жайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса;
4)Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5)Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6)«Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы №ҚР ДСМ – 175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама.
7)Психоневрологиялық ұйымнан анықтама.
8)Наркологиялық ұйымнан анықтама.
9)Сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагогмодератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы куәлік (бар болса);
10)Ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог- модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificat in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) -6.5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT) – 60 – 65 балл; болу керек .
11)Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
12)16 – қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
13)Тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентация кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 х 480.
Кандидат болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми /академиялық дәрежелер мен атақтар беру ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.
Педагогтың уақытша бос лауазымының мерзімі: негізгі қызметкер жұмысқа қайта шыққан уақытқа дейін.
Конкурстық құжаттар «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласы білім бөлімі А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» КММ қабылдау бөлімінде қабылданады.



















]]>
admin Thu, 06 Feb 2025 17:17:36 +0600
асхана https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/4964-ashana.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/4964-ashana.html
]]>

]]>
admin Wed, 29 Jan 2025 12:20:46 +0600
2024-25 оқу жылы Жоспар Бракеражды https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/4925-2024-25-ou-zhyly-zhospar-brakerazhdy.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/4925-2024-25-ou-zhyly-zhospar-brakerazhdy.html

]]>


]]>
admin Mon, 09 Dec 2024 16:01:44 +0600
Бракераж бұйрығы https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/4932-brakerazh-bjryy.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/4932-brakerazh-bjryy.html

]]>


]]>
admin Mon, 02 Sep 2024 11:42:17 +0600
"Жас маман -2023" сайысы https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/4644-zhas-maman-2023-sajysy.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/4644-zhas-maman-2023-sajysy.html









]]>
А.Гайдар атындағы №35 орта мектебінде 03.03.2023 ж. "Жас маман -2023" сайысы өтті.Сайысқа түскен жас мамандар төмендегі сынақтардан өтті: эссе жазу, таныстыру, панорамалық сабақ көрсету, жағдаяттық сұрақтарға жауап беру және өнер.
Өте қызықты әрі тартысты сайысқа жас мамандар тиянақты дайындықпен келген.
Қазылар алқасы барлық кезең бойынша баға қойып, жеңімпаздарды марапаттады.]]>
admin Thu, 16 Mar 2023 16:11:04 +0600
Қалалық "Кішкентай ханшайым мен ханзада" байқауы https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/zhetstktermz/4632-alaly-kshkentaj-hanshajym-men-hanzada-bajauy.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/zhetstktermz/4632-alaly-kshkentaj-hanshajym-men-hanzada-bajauy.html ]]> "Кішкентай ханзада мен ханшайым" байқауының "Білімді ханзада мен ханшайым"[/i] номинациясын жеңіп алған Исабаев Аян мен Әлібекқызы Айжан.
Исабаев Аян и Әлібекқызы Айжан победившие в номинации [i]"Образованный принц и принцесса"
[/b] городского конкурса [b]"Маленький принц и принцесса".]]>
admin Thu, 23 Feb 2023 19:23:54 +0600
Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы. https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/29-paleozoy-zamanynda-zherde-trshlkt-damuy-zhanuarlardy-evolyuciyasy.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/29-paleozoy-zamanynda-zherde-trshlkt-damuy-zhanuarlardy-evolyuciyasy.html

Тақырып: Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы.

Мектеп: № 35

Күні: 23.01.2018 ж

Қатысушының саны:

Қатыспағаны: -

Пән: Биология

Мұғалімнің аты-жөні:

Шпекова Енилик Молдакеровна

 

Сынып: 11 А

Оқыту

мақсаты:

Палеозой заманының негізгі кезеңдерін ажыратып, әрбір кезеңдегі өзгерістерді мысалдар келтіру арқылы талдау жасай алады.

Күтілетін нәтижелер:

Барлығы: Палеозой заманының алты кезеңнен тұратынын, негізгі араморфоздарды айта алады.

Көпшілігі: Әрбір кезеңдерінің негізгі ерекшеліктеріне талдау жасай алады.

Кейбіреулері: Замандардың арасындағы байланыстарды түсіндіре отырып, эволюцияның жүру жолын жинақтап, қорытынды жасай алады.

Тілдік мақсат:

Тақырыпты оқып түсіне отырып, өз ойын еркін жеткізуге, сыни ойлауға дағдыланады, кезеңдерге жекелей сипаттама беру арқылы, айту дағдылары қалыптасады

Алдынғы оқу:

Атхей және протерозой замандарында тіршіліктің дамуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Find the Fib», «Magic numbers» , «Топтық жұмыс», «Ойлан,жұптас,бөліс», «Чемодан.Ет тартқыш.Қоқыс жәшігі»

Қолданылатын ресурстар

Оқулық, тірек-сызбалар, карточкалар, маркерлер, тақта, стикерлер, интерактивті тақта, слайд, бейнематериал.

 

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

Сәлемдесу.

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

1 және 2 саны арқылы топқа бөлу.

Топ басшысын сайлау.

Топтың ережесі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Бағалау критерийымен таныстыру.

 

Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын дайындайды, зейіндерін толыққанды сабаққа аударады.

1 және 2 саны арқылы топқа бөлінеді.

Топ басшысын сайлайды.

Топтың ережесімен және

бағалау критерийымен танысады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

Кіріспе

7 минут

 

 

 

«Find the Fib»

 

Үйге берілген тапсырманы

«2 шындық, 1 жалған» әдісі аркылы сұралады.

1 топ – Архей заманы

2 топ- Протерозой заманы

Мұғалім берген тапсырманы орындау.

Әр топ өздеріне тиесілі үлестірмелі қағаздан қате тұжырымды табады

 

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

 

«Magic numbers»

Үй тапсырмасын «Сандар сөйлейді » әдісі арқылы қорытындылайды.

1 топ оң жақтағы сандардың ,

2 топ сол жақтағы сандардың құпиясын ашады.

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

 

Негізгі бөлім

(Білу, қызығу-шылықтарын ояту, түсіну,

қолдану,

талдау)

20 минут

«Миға шабуыл»

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты өздері ашады.

Бейнематериал

Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алғаннан кейін постер арқылы жаңа тақырыпты қорғау.

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру. Кітаппен жұмыстарын, яғни оқу дағдыларын қадағалау. Постер жасауға тапсырмалар беріледі.

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Берілген тапсырма бойынша топпен талқылап, постер жасайды. Пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді.

Постер

Дәптермен жұмыс

Мұғалім палеозойда пайда болған ағзалардың 3 тілдегі баламасын көрсетеді.

Оқушылар дәптерлеріне жазып алады.

Слайд

 

 

Қорытынды (Жинақтау

Бағалау)

7 минут

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Мұғалім протерозой мен палеозой заманына байланысты 10 сөйлемнен тұратын тапсырма береді.

Оқушылар топпен ойланып әр сөйлемді жеке-жеке топтастырады.

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

Бағалау

Мұғалім топ басшылары берген бағалау парағына қарап қалыптастырушы бағалайды.

Сабаққа белсене қатысқан оқушылар қалыптастырушы бағаланады.

Бағалау парағы

Рефлексия

2 минут

 

Кері байланыс

«Чемодан.Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі»

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

Стикер.

Үй тапсырмасы

1 минут

 

§ 35, 36 оқу. Қосымша мәлімет

Күнделіктеріне жазып алады.

Күнделік

 

 

 

]]>

Тақырып: Палеозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жануарлардың эволюциясы.

Мектеп: № 35

Күні: 23.01.2018 ж

Қатысушының саны:

Қатыспағаны: -

Пән: Биология

Мұғалімнің аты-жөні:

Шпекова Енилик Молдакеровна

 

Сынып: 11 А

Оқыту

мақсаты:

Палеозой заманының негізгі кезеңдерін ажыратып, әрбір кезеңдегі өзгерістерді мысалдар келтіру арқылы талдау жасай алады.

Күтілетін нәтижелер:

Барлығы: Палеозой заманының алты кезеңнен тұратынын, негізгі араморфоздарды айта алады.

Көпшілігі: Әрбір кезеңдерінің негізгі ерекшеліктеріне талдау жасай алады.

Кейбіреулері: Замандардың арасындағы байланыстарды түсіндіре отырып, эволюцияның жүру жолын жинақтап, қорытынды жасай алады.

Тілдік мақсат:

Тақырыпты оқып түсіне отырып, өз ойын еркін жеткізуге, сыни ойлауға дағдыланады, кезеңдерге жекелей сипаттама беру арқылы, айту дағдылары қалыптасады

Алдынғы оқу:

Атхей және протерозой замандарында тіршіліктің дамуы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Find the Fib», «Magic numbers» , «Топтық жұмыс», «Ойлан,жұптас,бөліс», «Чемодан.Ет тартқыш.Қоқыс жәшігі»

Қолданылатын ресурстар

Оқулық, тірек-сызбалар, карточкалар, маркерлер, тақта, стикерлер, интерактивті тақта, слайд, бейнематериал.

 

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

Сәлемдесу.

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

1 және 2 саны арқылы топқа бөлу.

Топ басшысын сайлау.

Топтың ережесі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Бағалау критерийымен таныстыру.

 

Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын дайындайды, зейіндерін толыққанды сабаққа аударады.

1 және 2 саны арқылы топқа бөлінеді.

Топ басшысын сайлайды.

Топтың ережесімен және

бағалау критерийымен танысады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

Кіріспе

7 минут

 

 

 

«Find the Fib»

 

Үйге берілген тапсырманы

«2 шындық, 1 жалған» әдісі аркылы сұралады.

1 топ – Архей заманы

2 топ- Протерозой заманы

Мұғалім берген тапсырманы орындау.

Әр топ өздеріне тиесілі үлестірмелі қағаздан қате тұжырымды табады

 

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

 

«Magic numbers»

Үй тапсырмасын «Сандар сөйлейді » әдісі арқылы қорытындылайды.

1 топ оң жақтағы сандардың ,

2 топ сол жақтағы сандардың құпиясын ашады.

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

 

Негізгі бөлім

(Білу, қызығу-шылықтарын ояту, түсіну,

қолдану,

талдау)

20 минут

«Миға шабуыл»

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты өздері ашады.

Бейнематериал

Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып алғаннан кейін постер арқылы жаңа тақырыпты қорғау.

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру. Кітаппен жұмыстарын, яғни оқу дағдыларын қадағалау. Постер жасауға тапсырмалар беріледі.

 

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Берілген тапсырма бойынша топпен талқылап, постер жасайды. Пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді.

Постер

Дәптермен жұмыс

Мұғалім палеозойда пайда болған ағзалардың 3 тілдегі баламасын көрсетеді.

Оқушылар дәптерлеріне жазып алады.

Слайд

 

 

Қорытынды (Жинақтау

Бағалау)

7 минут

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Мұғалім протерозой мен палеозой заманына байланысты 10 сөйлемнен тұратын тапсырма береді.

Оқушылар топпен ойланып әр сөйлемді жеке-жеке топтастырады.

Үлестірмелі қағаздар

Слайд

Бағалау

Мұғалім топ басшылары берген бағалау парағына қарап қалыптастырушы бағалайды.

Сабаққа белсене қатысқан оқушылар қалыптастырушы бағаланады.

Бағалау парағы

Рефлексия

2 минут

 

Кері байланыс

«Чемодан.Ет тартқыш. Қоқыс жәшігі»

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

Стикер.

Үй тапсырмасы

1 минут

 

§ 35, 36 оқу. Қосымша мәлімет

Күнделіктеріне жазып алады.

Күнделік

 

 

 

]]>
Murat Beridze Fri, 16 Feb 2018 11:46:45 +0600
"Батылдық пен өжеттілік" https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/25-batyldy-pen-zhettlk.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/25-batyldy-pen-zhettlk.html
"Батылдық пен өжеттілік"
"Батылдық пен өжеттілік"
"Батылдық пен өжеттілік"
]]>
"Батылдық пен өжеттілік"
"Батылдық пен өжеттілік"
"Батылдық пен өжеттілік"
]]>
Murat Beridze Wed, 14 Feb 2018 10:00:05 +0600
Сансызбаева Гаухар Каражановна https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/20-sansyzbaeva-gauhar-karazhanovna.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/20-sansyzbaeva-gauhar-karazhanovna.html Сведения о себе
Год и место рождения: 18.09.1971, Кызылординская область Казалинский район.
Семейное положение: замужем, воспитываю троих детей
Гражданство: Республика Казахстан
Национальность: казашка
Опыт работы
1993-2000 гг. Учитель русского языка и литературы в средней школе №12 города Кызылорды
2000-2004 гг. Преподаватель кафедры «Практического русского и казахского языков» Таразского государственного университета им.М.Х.Дулати, г.Тараз
2004-2010 гг. инспектор высшей категории, и.о. начальника отдела «Научных исследований и международных связей» Таразского государственного педагогического института, г.Тараз.
2010 по август 2013 года методист методического кабинета колледжа «Культуры и искусства» при ТарГПИ;
С 31 августа 2013 года заместитель директора по научно-методической работе средней школы № 35 имени А.Гайдара.
С 31 августа 2016 года заместитель директора по учебной работе средней школы №35 имени А.Гайдара.
Образование
1988-1993 гг. Кызылординский государственный университет им Коркыт ата, г.Кызылорда
Факультет: Филологический.
Специальность: Учитель русского языка и литературы в казахских школах.
Курсы повышения
Сертификат научно-практического семинара «Роль кураторов в современном учебно-воспитательном процессе». Апрель 2013 г., ТарГУ им.М.Х.Дулати;
«Развитие и оценка функциональной грамотности по чтению и пониманию текста в соответствии с международными исследованиями: PIRLS, PISA, 21.04-04.05.2014, Обл. филиал АО «НЦПК «Өрлеу»;
«Управление методической работой», 09-20.06.2014, Республиканский «НЦПК «Өрлеу».
«Применение технологии критического мышления на уроках русского языка и литературы», 2015г., Обл. филиал АО «НЦПК «Өрлеу»;
«Русский язык» в школах с казахским языком обучения в рамках обновленного содержания среднего образования РК, 2016, Обл. филиал АО «НЦПК «Өрлеу»;
Внутришкольные курсы «Рефлексия в практике», май – 2017 г., СШ №35 им. А.Гайдара.
Для заместителей руководителей общеобразовательных организаций в рамках обновленного содержания среднего образования РК, ноябрь 2017 г., ЦПМ АОО НИШ.
Умения и навыки
Перевод текста с русского на казахский язык. Организация и проведение методических семинаров.
Научные публикации и разработки 
1.Результаты научной и методической исследований были опубликованы в сборниках научных публикаций различного уровня:
2.V Международная научно-практическая конференция «Жас ғалым-2013» - статья «Контроль знаний - существенный элемент современного урока» 27 марта 2013 г. ТарГПИ;
3.Научно-практ. Семинар «Роль кураторов в современном учебно-воспитательном процессе», 26 апреля 2013 г. ТарГУ.
«Положение о курсовой работе» - положение определяет основные требования к содержанию, оформлению курсовой работы, порядок представления к защите и процедура защиты курсовой работы.
Методическая разработка по составлению рабочей программы для преподавателей колледжа.
Достижения учащихся
Студентка группы 2ББ-10-2 Садыкова Шахзода награждена благодарственным письмом областного слета молодых ученых. 5 декабря 2012 г.
Студентка группы 1ББ-10- 2 Тен Кристина награждена дипломом III степени Международной научно-практической конференции «Жас ғалым-2013»;
Команда молодых кадров «Жігер» стала обладателем кубка (гран-при) в областном турнире среди молодых преподавателей, организованного Жамбылским областным союзом дебатов «Еркін пікір», гуманитарно-техническим колледжем «Өркениет» и городским филиалом НДП «Нұр Отан».
Ученица А.Орынбасарова диплом 1 степени Республиканского интернет конкурса «Бабалар мұрасы» (за лучшее сочинение), 2016г.
Награждения
Городской конкурс «Ғылыми-әдістемелік жұмыстың үздік үлгісі», 3-место, 2014 г. Городской отдел образования акимата г.Тараз.
Диплом 1-степени Республиканской научно-практической конференции «Евразиялық экономикалық ықпалдастық: Қазақстанның даму болашағы», ТарГПИ, 2015г.
Нагрудной знак «50-летие Таразского государственного института», 2017г., решение Ученого совета ТАРГПИ от 27 сентября 2016 года.
Знания языков
Казахский, русский – свободно.
Личные качества
Профессионализм, ответственность, коммуникабельность, организаторские способности, творческий подход.






]]>
Сведения о себе
Год и место рождения: 18.09.1971, Кызылординская область Казалинский район.
Семейное положение: замужем, воспитываю троих детей
Гражданство: Республика Казахстан
Национальность: казашка
Опыт работы
1993-2000 гг. Учитель русского языка и литературы в средней школе №12 города Кызылорды
2000-2004 гг. Преподаватель кафедры «Практического русского и казахского языков» Таразского государственного университета им.М.Х.Дулати, г.Тараз
2004-2010 гг. инспектор высшей категории, и.о. начальника отдела «Научных исследований и международных связей» Таразского государственного педагогического института, г.Тараз.
2010 по август 2013 года методист методического кабинета колледжа «Культуры и искусства» при ТарГПИ;
С 31 августа 2013 года заместитель директора по научно-методической работе средней школы № 35 имени А.Гайдара.
С 31 августа 2016 года заместитель директора по учебной работе средней школы №35 имени А.Гайдара.
Образование
1988-1993 гг. Кызылординский государственный университет им Коркыт ата, г.Кызылорда
Факультет: Филологический.
Специальность: Учитель русского языка и литературы в казахских школах.
Курсы повышения
Сертификат научно-практического семинара «Роль кураторов в современном учебно-воспитательном процессе». Апрель 2013 г., ТарГУ им.М.Х.Дулати;
«Развитие и оценка функциональной грамотности по чтению и пониманию текста в соответствии с международными исследованиями: PIRLS, PISA, 21.04-04.05.2014, Обл. филиал АО «НЦПК «Өрлеу»;
«Управление методической работой», 09-20.06.2014, Республиканский «НЦПК «Өрлеу».
«Применение технологии критического мышления на уроках русского языка и литературы», 2015г., Обл. филиал АО «НЦПК «Өрлеу»;
«Русский язык» в школах с казахским языком обучения в рамках обновленного содержания среднего образования РК, 2016, Обл. филиал АО «НЦПК «Өрлеу»;
Внутришкольные курсы «Рефлексия в практике», май – 2017 г., СШ №35 им. А.Гайдара.
Для заместителей руководителей общеобразовательных организаций в рамках обновленного содержания среднего образования РК, ноябрь 2017 г., ЦПМ АОО НИШ.
Умения и навыки
Перевод текста с русского на казахский язык. Организация и проведение методических семинаров.
Научные публикации и разработки 
1.Результаты научной и методической исследований были опубликованы в сборниках научных публикаций различного уровня:
2.V Международная научно-практическая конференция «Жас ғалым-2013» - статья «Контроль знаний - существенный элемент современного урока» 27 марта 2013 г. ТарГПИ;
3.Научно-практ. Семинар «Роль кураторов в современном учебно-воспитательном процессе», 26 апреля 2013 г. ТарГУ.
«Положение о курсовой работе» - положение определяет основные требования к содержанию, оформлению курсовой работы, порядок представления к защите и процедура защиты курсовой работы.
Методическая разработка по составлению рабочей программы для преподавателей колледжа.
Достижения учащихся
Студентка группы 2ББ-10-2 Садыкова Шахзода награждена благодарственным письмом областного слета молодых ученых. 5 декабря 2012 г.
Студентка группы 1ББ-10- 2 Тен Кристина награждена дипломом III степени Международной научно-практической конференции «Жас ғалым-2013»;
Команда молодых кадров «Жігер» стала обладателем кубка (гран-при) в областном турнире среди молодых преподавателей, организованного Жамбылским областным союзом дебатов «Еркін пікір», гуманитарно-техническим колледжем «Өркениет» и городским филиалом НДП «Нұр Отан».
Ученица А.Орынбасарова диплом 1 степени Республиканского интернет конкурса «Бабалар мұрасы» (за лучшее сочинение), 2016г.
Награждения
Городской конкурс «Ғылыми-әдістемелік жұмыстың үздік үлгісі», 3-место, 2014 г. Городской отдел образования акимата г.Тараз.
Диплом 1-степени Республиканской научно-практической конференции «Евразиялық экономикалық ықпалдастық: Қазақстанның даму болашағы», ТарГПИ, 2015г.
Нагрудной знак «50-летие Таразского государственного института», 2017г., решение Ученого совета ТАРГПИ от 27 сентября 2016 года.
Знания языков
Казахский, русский – свободно.
Личные качества
Профессионализм, ответственность, коммуникабельность, организаторские способности, творческий подход.






]]>
Murat Beridze Fri, 02 Feb 2018 08:26:18 +0600
Мектеп тарихы / История школы https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/17-mektep-tarihy-istoriya-shkoly.html https://35-taraz.mektebi.kz/o-detskom-sade/17-mektep-tarihy-istoriya-shkoly.html  
 
 

 


Мектеп тарихы
А.П.Гайдар атындағы №35 орта мектеп 1977 жылдың 1 қыркүйегінде ашылды. Алғашқы қоңырау үнімен мектепке 1977-1978 оқу жылы 1500 оқушы қабылданды. Мектептен 1979 жылы алғашқы 52 түлек бітіріп шықты. 1996 жылдан бастап мектебімізде қазақ сыныптары ашылды.
Бүгінгі күнге дейін мектебімізден 2000 түлек бітіріп шықса, оның ішінде 63 оқушы мектепті алтын және күміс медальмен бітіріп, 2 оқушы «Алтын белгі» төсбелгісін иеленсе, 9 оқушы ерекше үлгідегі аттестат иегері атанды.
Білім беру жүйесіндегі озық шығармашылық еңбегі және жеткіншек ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі елеулі табыстары үшін 5 мұғалім «Халық ағарту ісінің үздігі» төсбелгісімен, 8 мұғалім «Қазақстан Республикасының білім беру ісінің құрметті қызметкері» төсбелгісімен марапатталды.
История школы
Средняя школа №35 имени А.П.Гайдара была основана в 1977 году. В сентябре 1977 года была принято 1500 учащихся. Первый выпуск школы состоялся в 1979 году, выпустили 52 учащихся. С 1996 года в школе открылись классы с государственным языком обучения.
До 2017 года школа выпустила более 2000 учащихся: из них 63 награждены золотой и серебряной медалью, двое удостоены «Алтын белгі»; 9закончили на аттестат особого образца.
За плодотворный труд в воспитании нового поколения были награждены 5 учителей медалью «Отличник образования», 8 были удостоены звания «Почетный учитель Казахстана»
Диретора школы:
1.Яковенко Нина Алексеевна 1977-1988годы
2.Крюкова Надежда Прокопьевна 1988-2007 годы
3.Кожагаппанова Клара Исаковна 2007-2010 годы
4.Саду Дина Рахметуллақызы 2010-2015 годы
5.Кенесариев Сабит Насирович 2015 года по сей день
]]>
 
 
 

 


Мектеп тарихы
А.П.Гайдар атындағы №35 орта мектеп 1977 жылдың 1 қыркүйегінде ашылды. Алғашқы қоңырау үнімен мектепке 1977-1978 оқу жылы 1500 оқушы қабылданды. Мектептен 1979 жылы алғашқы 52 түлек бітіріп шықты. 1996 жылдан бастап мектебімізде қазақ сыныптары ашылды.
Бүгінгі күнге дейін мектебімізден 2000 түлек бітіріп шықса, оның ішінде 63 оқушы мектепті алтын және күміс медальмен бітіріп, 2 оқушы «Алтын белгі» төсбелгісін иеленсе, 9 оқушы ерекше үлгідегі аттестат иегері атанды.
Білім беру жүйесіндегі озық шығармашылық еңбегі және жеткіншек ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудегі елеулі табыстары үшін 5 мұғалім «Халық ағарту ісінің үздігі» төсбелгісімен, 8 мұғалім «Қазақстан Республикасының білім беру ісінің құрметті қызметкері» төсбелгісімен марапатталды.
История школы
Средняя школа №35 имени А.П.Гайдара была основана в 1977 году. В сентябре 1977 года была принято 1500 учащихся. Первый выпуск школы состоялся в 1979 году, выпустили 52 учащихся. С 1996 года в школе открылись классы с государственным языком обучения.
До 2017 года школа выпустила более 2000 учащихся: из них 63 награждены золотой и серебряной медалью, двое удостоены «Алтын белгі»; 9закончили на аттестат особого образца.
За плодотворный труд в воспитании нового поколения были награждены 5 учителей медалью «Отличник образования», 8 были удостоены звания «Почетный учитель Казахстана»
Диретора школы:
1.Яковенко Нина Алексеевна 1977-1988годы
2.Крюкова Надежда Прокопьевна 1988-2007 годы
3.Кожагаппанова Клара Исаковна 2007-2010 годы
4.Саду Дина Рахметуллақызы 2010-2015 годы
5.Кенесариев Сабит Насирович 2015 года по сей день
]]>
Murat Beridze Fri, 02 Feb 2018 08:02:31 +0600