2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ » СШ №35
Жамбыл облысы
Тараз қаласы білім бөлімінің
"№35 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 56-86-90
Есепші бөлімі:
+7(7262) 56-86-90
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ
06
март
2024

2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ТАРАЗ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «А.ГАЙДАР АТЫНДАҒЫ №35 ОРТА МЕКТЕБІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ






2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН
МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ
(Мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарын дамыту бағдарламасының
құрылымын және оны әзірлеу қағидаларын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығына сәйкес жасалынған)












Тараз қаласы, 2024 жыл


«КЕЛІСЕМІН» «БЕКІТЕМІН»
Камқоршылық кеңесінің №___ педагогикалық кеңесте
№___ отырысында келісілді қаралып бекітілді
Қамқоршылық кеңес төрағасы мектеп директоры _________Е.В.Борисова _________М.Досмаханұлы «__16___»қантар 2024 ж. «__16___»қантар 2024





2023-2028 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН
МЕКТЕПТІҢ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

















МАЗМҰНЫ


Бөлім № БӨЛІМ АТАУЫ


І 2023-2028 жылдарға арналған мектептің дамыту бағдарламасының паспорты
ІІ Ағымдағы ахуалды талдау
ІІІ Бағдарлама миссиясы және пайымы
ІV Нысаналы индикаторлар және күтілетін нәтижелер
V Мектептің даму бағдарламасының 2023-2028 жылдарға арналған
іс-шаралар жоспары















КІРІСПЕ
Бұл Бағдарлама заманауи «мемлекеттік білім беру саясаты аясында және білім берумекемесінің өзін-өзі дамыту әлеуетін ескере отырып, мектепті дамытудың 2028 жылға дейінгі кезеңге арналған жолдары мен негізгі бағыттарын айқындайтын стратегиялық құжат болып табылады.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында ұлттық және адамзаттық құндылықтарды, ғылым мен практикадағы жетістіктерді адамның шығармашылық, рухани дамуына, дара мүмкіндіктері мен интеллектуалдық сапаларының жоғары деңгейде қалыптасуын ұйымдастыру міндетіне қояды.
Даму бағдарламасы мемлекеттік, өңірлік білім беру саясатының басым бағыттарынкөрсетеді, бағдарламаның мазмұнын құру кезінде мыналарескерілді:
• білім беруді ізгілендіру принциптерін сақтау;
• педагогтар мен білім алушылардың жетістіктерінің өсуін ынталандыратын жағдайлар жасау;
• ата - аналар мен білім алушылардың әртүрлі әлеуметтік топтарының қажеттіліктерін есепке алу.
Педагогикалық қызметкерлердің кәсіби дағдыларын жетілдіру:
- мұғалімдердің 100 %біліктілікті арттыру курстарынан және (немесе) кәсіби қайта даярлаудан өтуі;
-мұғалімдердің кемінде 50% инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып жұмыс істейтін болады;
-мұғалімдердің кемінде 25% өз тәжірибелерін (семинарларда, ғылыми және практикалық конференциялар, кәсіби жарыстар, әдістемелік, психологиялық және педагогикалық басылымдарда, соның ішінде электронды және т.б.) ұсынады;
Оқу процесін ұйымдастыруда:
-мектеп оқушыларының кемінде 30% мектепішілік қосымша білім беру жүйесімен қамтылады;
-бастауыш және жоғары сынып оқушыларының 30% ғылыми-зерттеу және жобалық қызметке тартылады;
-мектепте дарынды балаларға қолдау көрсету бағдарламалары жүзеге асырылады (интеллектуалды, шығармашылық,зейінді дамудың әр түрлі бағыттары бойынша);
Серіктестікті кеңейту:
-ата-аналардың (заңды өкілдердің) кемінде 30%-ы мектеппен белсенді өзара әрекеттестіктің әр түрлі формаларына қосылады (өзекті мәселелерді шешуге қатысу, жалпы мектептік іс-шараларға қатысу және т.б. арқылы);
Қазіргі таңда еліміздегі болып жатқан түрлі бағыттағы өзгерістер білім беру саласындағы міндеттерді орындауды жаңаша сипатта қарастыра отырып, қол жеткен жетістіктерге сын көзбен сараптау және оны бағалауда озық технологиялар арқылы оқушылардың шығармашылық потенциалын дамытуды басты назар етіп алады.
I бөлім.Бағдарламапаспорты

Бағдарламаныңатауы Орта мектебінің 2023-2028 жылдарға арналған даму бағдарламасы

Бағдарламаныәзірлеуүшіннегіздеме 1. «Білімтуралы»заң2007жылғы27шілдедегі№319Заңы
2. «Педагогмәртебесітуралы»Заңы2019жылғы27желтоқсандағы№293-VІҚРЗ
3. ҚРмектепкедейінгі,орта,техникалықжәнекәсіптікбілімберудідамытудың2023–2029жылдарғаарналғантұжырымдамасынбекітутуралыҚРҮкіметінің2023жылғы28наурыздағы№249қаулысы
4. Өңірлікбағдарламалар,білімберудідамытужөніндегіжолкарталарыжәнет.б.
5. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы.
6. Қ Р Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы №273 бұйрық
7. Қ.Р Оқу-ағарту министрлігі «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» 2023ж.
Бағдарламаныәзірлеуші Мектеп әкімшілігі, шығармашылық топ, қамқоршылық кеңес
Бағдарламаныңмақсаттарымен міндеттері • Білім беру мекемесінің күшті және әлсіз жақтарын жүзеге асыру кезінде мүмкіндіктер мен қауіптерді зерделеу;
• Білім беру ортасындағы процестің тиімді жолдарын ескере отырып қолайлы имиджін қалыптастыру;
• Білім беру ұйымындағы нысаналы индекаторларды жүзеге асырып, нәтижеге қол жеткізу;
• Педагог мамандардарының бәсекеге қабілеттілігін, кәсіби дамуын қалыптастыру, оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен білім сапасын арттыру;
• 2023-2028 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын іске асыру.
• Педагогтердің кәсіби деңгейін арттыру, педагогикалық шеберлігін жетілдіру
• Қамқоршылық кеңестің, жоғары сынып оқушыларына мектеп өміріне қатысу саласы мен нысандарын кеңейту
• Қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету, білім беру процесінің жағдайын жетілдіру
• Білім беру ұйымын қазіргі заманғы материалдық-техникалық базамен жарақтандыру.
Бағдарламаныіскеасырумерзімдеріменкезеңдері 2023жылдыңқыркүйегінен–2028жылғымаусымаралығы
Қаржыландырукөздері Қалалық білім бөлімі, демеушілер, мектеп түлектері.























II бөлім.Ағымдағыахуалдыталдау

Тараз қаласындағы А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі үздіксіз даму режимінде жұмыс жасайды.

АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА
Жалпы ақпарат
Ұйымның атауы (жарғы бойынша) «Жамбыл әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Ұйымның түрі мен тұрпаты Жалпы білім беретін орта мектеп
Ұйымдастырушылық-құқықтық нысаны Мемлекеттік
Құрылтайшы Тараз қаласының әкімдігі
Негізі қаланған жылы 1977 жыл
Заңды мекенжайы Тараз қаласы, Жайлау 25В,
Телефон / факс тел: 31-73-81
Электрондық пошта e.mail: sholla_35_taraz@mail.kz
Сайттың адресі http://35-taraz.mektebi.kz/main/4766-bos-zhmys-ornyna-habarlandyru.html

Басшысының Т.А.Ә. Мұхтар Досмаханұлы

2023-2024 оқу жылындағы жағдай бойынша мектепте 1296 оқушы 2 ауысымда білім алуда, оның ішінде 2 мектепалды даярлық тобында - 40 бала, бастауышта 21сыныпта -494 оқушы, негізгі буында 30 сыныпта -684 оқушы, жоғары буында 7 сыныпта -118 оқушы.

Білім беру үдерісі табыстылығының негізгі алғышарты сапалы кадрлық қамтамасыз ету болып табылады. Мектепте 137 мұғалім жұмыс жасайды. Кешенді кəсіби қолдау жəне аттестаттау нəтижелері бойынша мектепте 1 педагог-шебер (0,7%), жоғары санатты-1 (0,7), 35 педагог- зерттеуші (25,5%), 27 педагог –сарапшы (19,7%), II санатты-1 (0,7), 33 педагог- модератор (24%), 39 педагог (28,5%), жұмыс жасайды.

Жыл сайын мектеп оқушылары 100% оқу үлгерімін, 64%-дан астам білім сапасын көрсетуде, 2023 жылдың қорытындысы бойынша мектеп оқушылары «Дарын» РҒПО өткізетін қашықтық олимпиадаларынан 250 жүлделі орын, облыстық олимпиада, конкурстар мен ғылыми жарыстардан 25 жүлделі орын, қалалық олимпиада, конкурстар мен ғылыми жарыстардан 21 жүлделі орын иеленді. Оқу жылының қорытындысында 11 оқушы үздік аттестат иегері атанды.
Сынып кабинеттері саны жеткілікті, бірақ материалдық жабдықталуы жеткіліксіз. 1 лингофон кабинеті бар. Ұлдар, қыздар шеберханасында қажетті құрылғылар жетіспейді. Мектептегі компьютерлердің көпшілігінің, интерактивті тақталардың қолданылу мерзімдері аяқталған.
Мектептің сыртқы және ішкі даму перспективаларын бағалау
Кадрлық ресурстар
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
- Педагог кадрлардың тұрақты құрамы, мұғалімдер біліктілік сапасы 49,6%
Жоғары білімді мұғалімдер -95%, магистр дәрежесі бар -19 педагогтардың болуы.
Педагогтердің конференцияларға, түрлі деңгейдегі байқау, үздіксіз қалалық семинарларөткізуі, қатысуы, тәжірибе алмасуы. Педагогтардың шығармашылық, әдістемелік шеберліктерін арттыру мақсатында Республикалық, облыстық семинарлар мен әртүрлі байқауларға қатысулары (педагогтар мен оқушылар). Зерттеулер мен жобалау, жаңа инновациялық педагогикалық тәжірибемен танысу, енгізу, зерттеу, талдау. Білікті, тәжірибелі мұғалімдерді жоғалту

Материалдық-техникалық ресурстар
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
1.Сынып кабинеттері саны жеткілікті
1.Мектеп жиһаздарының ескіруі
2. Мектеп жылу жүйесінің талапқа сай болмауы
3.Жарықтандыру жүйесінің талапқа сай болмауы
4.Жаңа модификациялық кабинеттерінің болмауы
5. Интерактивті тақталардың қолдану мерзімі аяқталуы
6. Мектеп қоршауының талапқа сай болмауы
7. Мектеп спорт залы және спорт алаңын стандартқа сай болмауы Жаңа модификациялы кабинеттерге сұраныс беру, спорт алаңын жабдықтау Қаржыландырудың жеткіліксіздігі
Ақпараттық ресурстар
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
Электронды журналдардың жүйелі түрде жүргізілуі.
Ақпараттардың өз уақытысында желілерде жүктелуі.

Сабақтарда цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың төмендігі, Электрондық құжаттарды басқарудың заманауи жүйесін пайдаланудың жеткіліксіздігі.
Сабақтарда жаңа технологиялық әдіс-тәсілдерді ұтымды пайдалану үшін цифрландыру жүйесін кеңейту.
Өзге мектеппен электронды құжатарды басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында қоғамдастық құру. Бағдарламалық қамтамасыздандырудың төмендігі (ескі компьютерлер жаңа бағдарламаларды көтермеуі).
Интернет байланысы сапасының төмендігі.


Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
Бірлестік, шығармашылық топ жұмыстарының бірізділігі; әдістемелік көмек, семинарлардың мұғалімдер қажеттілігін ескере отырып жүргізілуі.
Іс-әрекеттегі зерттеу мен сабақты зерттеу жүргізілуі.
Шығармашылық ізденушілік жұмыспен айналысатын мұғалімдер санының аздығы
Мектепте авторлық инновациялық жұмыстар мен электронды оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар жасау.
Білім алушылардың шығармашылық ізденістерін арттыру мақсатында тиімді жобалар жүргізу.
Білікті, тәжірибелі мұғалімдердің заманауи талаптарға сай деңгейлерінің төмендеуі.

Білім беру мазмұнын іске асыру
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
1.Оқушылардың білім сапасы жылдан –жылға көтерілуде.
2.Алтын белгіге және үздік аттестатқа бітіретін оқушылардың болуы.
3.Білім сапасына тоқсан сайын мониторинг жүргізілуі.



1.Оқудағы үлгерімсіздікті жеңу мақсатында оқушылармен жеке жұмыс;
2.Барлық оқушылардың зерттеу және жобалау қызметі;
3.Мектеп оқушыларының республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысуы.
4.ҰБТ тапсырған түлектеріміздің нәтижесі бойынша грант иегерлерінің көрсеткіштерінің аздығы.


1.Оқушыларды өз бетінше білім алуға ынталандыру арқылы білім сапасын арттыру;
2.Алған білімдерін өмірде бейімдеу сонымен қатар жүзеге асыру мүмкіндігі;
3.Мектеп, ата-ана, мұғалім арасындағы жұмысты жандандыру. 1.Оқушылардың жеке білім алу қажеттілігінің жетіспеушілігі;
2.Интернет желісін аралық аттестаттауда және бақылау жұмыстарында білім көзі ретінде пайдалану;
3.Оқушылардың бос уақытын қалай өткізетіндігін толық бақылау жасай алмайуы.
4.Ата-аналардың жұмыс бастылығынан балаларға көңіл бөлмеуі;

5.Оқушылар жүйелі оқудан гөрі дайын тест жауаптарын жаттауы
Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
Облыстық, қалалық олимпиада, ғылыми жоба, «Дарын» ОҒҚ, жеңімпаздарының болуы.
Оқушылардың зияткерлік қабілеттерін арттыру мақсатында жүйелі жұмыстар ұйымдастыру.
Жаратылыстану бағыты бойынша зерттеушілік жұмыстарымен (ғылыми жобамен) оқушылардың айналыспауы.
Жаратылыстану бағытындағы
жетекшілік ете алатын мұғалімдер санының төмендігі. Талаптарын, күшті және әлсіз жақтарын көрсете отырып талантты оқушылар базасын кеңейту.
Жоғары деңгейде сыни тұрғыдан ойланатын, қабілетті оқушыларды анықтау мақсатында мектепішілік байқаулар ұйымдастыру, қатыстыру. Білім алушыларда зерттеуші ретінде жұмыс істеу дағдысының болмауы.
Зерттеуді жүргізу үшін ресурстардың болмауы (материалдық, зертханалық,)
Халықаралық PISA, TIMSS салыстырмалы зерттеулердің жұмысын жүйелеу.
Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
- Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері бойынша жоспарланған шаралардың 97% орындалуы
-Ата-аналардың жалпы білім беру іс-шараларына қатысуы
- «Адал ұрпақ», «Жас қыран», «Жас ұлан» ұйымдарының жұмыстарының жүйелілігі. -Мектеп оқушыларының рухани адамгершілік қасиеттерін қалыптастырудағы маңызы зор мәдени орталықтар, концерттер, мұражайлар, театрларға барудың төмендігі.
- «Оқуға құштар мектеп» жобасының аясында оқушыларды кітап оқуға қамту үлесінің аздығы. Ұстаз, ата-ана, мектеп бірлігі

- Әлеуметтік желінің әсері, үйде ата-ана тарапынан смартфондарға шектеудің қойылмауы.
-Ата-аналардың отбасылық құндылықтарды бала бойына сіңіруі, рухани жаңғыру негізіндегі отбасы тәрбиесінің төмендігі;
- Оқушылардың құқықтық сауаттылықтарының төмен болуы.
Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары
Ішкі мықты жақтары Ішкі осал жақтары Қолайлы мүмкіндіктер Сыртқы қауіптер (тәуекелдер)
Мектепте спорттық үйірмелердің бірнеше түрінің жұмыс жасауы;
2. Білім алушылардың спорттық жарыстарға қатысып, үздік нәтижелер көрсетуі;
3. Пән кабинеттерінде әр түрлі ауруларға қарсы кварц лампаларымен жабдықталуы;
4. Білім алушылардың бір мезгіл ыстық тамақпен қамтылуы;
1. Спорттық үйірмелерді жүргізуге спорттық құрал жабдықтардың толық жетіспеуі;
(оқушы санына сәйкес келмеуі)
1. Спорттық үйірмелерді жүргізуге мамандардың жеткіліктілігі;
2. Салауатты өмір салтын қалыптастыруда кездесулер, дөңгелек үстел, көрме, акциялар, спорттық жарыстардың ұйымдастырылуы;
1. Әлеуметтік желілердің кері әсерінің болуы;
2. Білім алушылардың санының өсуіне байланысты спорт залының сыйымдылығының тығыздығынан білім алушылардың жарақаттануы

IIIбөлім.Миссиясыжәнепайымы


Мектептің миссиясы «Сапалы оқыту арқылы білім алушыларды тәрбиелі азамат етіп қалыптастыру»
Мектептің мақсаты Адамгершілік құндылықтар негізінде білім берудің озық тәжірибесін енгізу, басекеге қабілетті тұлға қалыптастыру және шынайы патриоты болуға тәрбиелеу.
Мектептің міндеттері - Білім сапасын көтеру мақсатында сабақтарды сыни ойлауды дамыта отырып, білім берудің түрлі тиімді әдіс-тәсілдерін нәтижелі қолдану.
- Оқушылардың білім сапасын арттыруда жазба сабақтарында оқушылардың орфографиялық сауаттылықтарын, инклюзивті білім беруді жүйелендіру, барлық пәндерден функционалдық сауаттылықты және жаһандық құзыреттілікті арттыру жұмыстарын жүйелеу;
- Ұйымның барлық қызметкерлері үшін құнды бағдар енгізіп, қолайлы имиджді қалыптастыру;
- Мектепішілік бірегейлік пен әлеуметтік маңыздылығын жетілдіру;
- Отандық және халықаралық озық тәжірибелерді енгізу,
IV. Мектепті дамытудың басым бағыттары
- Білім беру сапасын дамыту;
- Озық тәжірибелер тарату;
- Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту;
- Ұйымда қолайлы имиджді қалыптастыру;
- Оқушы бойында жаһандық құзыреттілікті арттыру.
V. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер • 1. білім сапасының деңгейі жоғары 9, 11 - сынып білім алушыларының үлесі-65%;
• 2. біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтер саны - 100%
• 3.ғылыми-зерттеу жобаларына қатысатын мектеп оқушыларының үлесі- 19%
• 4.педагог-зерттеушілер мен педагог-шеберлердің үлесі –26%
• 5.Колледждер, жоғары оқу орындары, кәсіпорындар, қоғамдық ұйымдар қатарынан әлеуметтік әріптестер саны - 4
• 6.Оқу - тәрбие үрдісіне Қамқоршылық кеңесінің, ата-аналар комитетінің қатысу үлесі -85%
• 7.Оқу – тәрбие үрдісіне белсенді қатысатын ата-аналардың үлесі-65%
• 8.бір компьютерге келетін оқушылар саны-_12
• 9. қосымша білім берумен қамтылған оқушылар саны- 50%








IVбөлім.Нысаналыиндикаторларжәнекүтілетіннәтижелер


№п/п
Нысаналыиндикаторлар Өлшембірлігі Жоспарлыкезеңде
2023-2024
оқуыжылы 2024-2025
оқуыжылы 2025-2026
оқуыжылы 2026-2027
оқуыжылы 2027-2028
оқуыжылы
1міндет.Педагогкадрлардыңкәсібибіліктілігіменмәртебесінарттыру
1. Мұғалімдердің сапалық құрамы % 50% 52% 54% 55% 57%

2. Ғылыми-зерттеужобаларынәзірлеген(қатысатын)мектепбілімалушыларыныңүлесі
%
5%
7%
11%
15%
19 %
3 Мұғалімдердің
семинар, ғылыми
конференцияларда іс-
тәжірибесін бөлісуі % 20%
25%
30% 35% 40%
2міндет.Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту
1. Мектеп жиһаздарын жаңарту 10дана сынып комплектісі 25 дана бес элементі сынып тақтасы
2 Мектеп жылу жүйесі Мектеп жылу жүйесіне ағымдағы жөндеу жұмыстары (36.50.75.80) диаметрлі трубалар және задвижкалар ауыстыру
3 Мектеп жарықтандыру жүйесі Мектеп периметріндегі жарықтандыру шамдарын диоттық шамдарға ауыстыру
4 Жаңа модификациялы кабинет Робототехника кабинеті Химия кабинеті Физика кабинеті
5 Мектеп ғимараты Мектеп сыртқы қоршауын жанарту
6 Мектеп спорт залы және спорт аланы Спорт залды жаңа үлгідегі талапқа сай жасау Жана үлгідегі сыртқы спорт аланың жасау
7 Интерактивті тақталар 5 дана интерактивті панель 5 дана интерактивті панель 5 дана интерактивті тақта
3міндет.Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру
1 "Жас қыран", "Жас ұлан", "Жас сарбаз" секілді пікірталас қозғалысына, мектеп және студенттік өзін-өзі басқаруға, балалар-жасөспірімдер қозғалысына қатысуы % 71 % 73 % 75 % 78 % 80 %
2 Азаматтық және патриоттық деңгейін арттыру мақсатында ұйымдастырылған қоғамдық қызметке, оның ішінде білім алушылардың өзін-өзі басқаруы және дебаттық қозғалыс арқылы тартылған білім алушылардың үлесі % 15 % 20 % 25 % 30 % 35 %
3 Қосымша біліммен, оның ішінде мектеп үйірмелерімен, мектептен тыс ұйымдармен қамтылған балалар саны % 49% 60% 65% 72% 74%
4міндет.Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту
1. Басқару бақылау жүйесін автоматтандыру % 50% 55% 60% 65% 70%
2 Мектеп құжаттарын цифрландыру (Цифрлы мектеп жобасы) % 50% 60% 65% 75% 80%
3 Оқушылардың ғылыми жұмыстарына жетекшілік етуге әлеуметтік әріптестерді тарту бірлік 7 9 12 15 19
5міндет.Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру
1. «Біртұтас тәрбие бағдарламасына» негізделген тәрбие жұмысының жүйесі % 35 % 40 % 45% 50 % 55 %
2 «Оқуға құштар мектеп» жобасына қатысушылар үлесі % 50 % 55 % 60 % 65 % 70 %
3 «Даналық» мектебі
(аталар, әжелер, жеңгелер, ағалар) Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы % 35 % 40 % 45 % 50 % 55 %
6міндет.Білім сапасын бағалау Г.А


1 Мектеп оқушыларының білім сапасы % 62,5 % 63 % 63,5% 64% 64,5%
2 Пәндік олимпиадаға қатысушылар арасынан жүлдегерлерінің үлесін арттыру % 35% 40% 45% 45% 50%
3 Зерттеу ізденушілік жұмыспен айналысатын оқушылар жұмысының нәтижелігін арттыру бірлік - 3 4 5 6

7міндет. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу
1 Мектепішілік
инновациялық жобалар
санын арттыру,
нәтижесін насихаттау бірлік 7 10 12 13 15
2 Үздік әдістемелік ресурстар қорын құру және оларды таратуға жағдай жасау % 5% 7% 9% 13% 15%
3 Колледждермен, жоғары оқу орындарымен, қоғамдық ұйымдармен әлеуметтік ынтымақтастықты кеңейту(«Өрлеу»БАҰО, Тараз өңірлік университеті) бірлік 1 2 3 4 4

2028 жылғы күтілетін нәтижелер:
- Педагог- зерттеушілер мен педагог- шеберлердің үлесін арттыру;
- Біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтарды 3 жыл сайын қадағалап отыру;
- Педагогикалық шеберлік конкурстарына қатысатын педагогтардың саны мен сапасын арттыру;
- Жоғары оқу орындары, кәсіпорындар қатарынан әлеуметтік серіктестер санын анықтап, үлесті арттыру;
- Білім сапасының деңгейін жоғары сынып білім алушыларының үлесі арқылы көрсету;
-Қалалық, облыстық, республикалық деңгейдегі ғылыми-зерттеу жобаларына қатысатын мектеп оқушыларының санын арттыру;
-Пәндік олимпиадаларға,конкурстарға, марафондарға қатысатын мектеп оқушыларының санын жылдап көбейту;
- Шығармашылық байқауларға ұжымдық шығармашылық істерге қалалық, облыстық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысатын білім алушылардың саны мен сапасын арттыру;
- Оқу-тәрбие үрдісіне белсенді қатысатын ата-аналардың санын көбейту;
-Заманауи оқыту жабдықтарымен оқу кәбинеттерінің, шеберханалардың, зертханалардың санын арттыру;
-Білім алушыларды компьютермен жылдап қамтамасыз ету.




V бөлім. Мектептің даму бағдарламасының
2023-2028 жылдарға арналған іс-шаралар жоспары


2023–2024 оқу жылы
№ Іс-шаралардың атауы Мақсаты Мерзімі Қатысушылар Жауапты Күтілетіннәтиже
1.Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігімен мәртебесін арттыру
1 Педагогтардың үш жылда бір рет біліктілігін арттыруды өткізу Қайта даярлау Қыркүйек- маусым Педагогтер ДОТІЖО
Біліктілігін арттырады
2 Педагогтардың біліктілік санатын арттыру Мұғалім еңбегін марапаттау Аттестация мерзіміне сай Аттестаттау мерзімі келген педагогтер ДОТІЖО
Педагогикалық құрамның сапасы көтеріледі
Пәндер бойынша практикалық семинарлар арқылы қала көлемінде тәжірибе тарату Тәжірибе тарату Желтоқсан-ақпан Қазақ тілі мен әдебиеті, математика, информатика, физика пәндері бірлестігі ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Пән мұғалімдерінің тәжірибесі таратылады
Пән мұғалімдерінің кәсіптік байқауларға қатысуы Кәсіби білім білік деңгейінің артуы Қыркүйек- маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Кәсіби білім, білік деңгейінің артуы
2.Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту
1 Мектеп жиһаздарын жаңарту Пән кабинетінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Пән кабинеттері талапқа сай жаңаланады
3.Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру
1 Білім алушыларды "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас ұлан" (5-10 сыныптар) ұйымдасқан қоғамдық қызметіне 60% тарту Оқушылардың қоғам өміріне алғашқы дағдыларын игеруі Қазан 1-4, 5-10 сынып оқушылары ДТЖО
тәлімгер Оқушылар бойында жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасады
2 «Мектеп-білім айдынындағы қарулы кеме» өзін-өзі басқару ұйымының жұмысының нәтижелілігі.
Дөңгелек үстел Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жандандыру бағытында ролін арттыру Жіл ішінде Өзін-өзі басқару ұйымының мүшелері Өзін өзі басқару ұйымының мүшелері мектеп тәлімгері
5-9 сынып оқушылары Оқушыларды ұлтжандылыққа, елін сүйетін ұлан тәрбиеленеді
4.Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту
1 Мектеп құжаттарын цифрландыру Білім сапасын бағалауды автоматтандыру Мамыр Ата-аналар, түлектер, оқушылар Мектеп әкімшілігі «Цифрлы мектеп» жобасы жүзеге асады
2 Сыныптардың , дарынды оқушылардың жетістіктер рейтингін жүргізу Оқушылар жетістігін марапаттау Қырқүйек, мамыр Олимпиада, байқаулар, конкурс жеңімпаздары ДОТІЖО
Бірлестік жетекшілері Мектепте дарынды балалармен жұмыс
5.Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру
1 Біртұтас тәрбие бағдарламасы» аясында оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу бағытындағы «Туған жер», «Туған мектепке тағзым» акцияларын ұйымдастыру Туған жерге,білім алған аяулы мектебіне құрметі арта түседі.Отансүйгіштік қасиеті жоғарылайды. Жыл ішінде 1-9-сынып оқушылары мен мектеп түлектер Мектеп директоры,ДТІЖО,пән мұғалімдері ,сынып жетекшілер Туған жерді құрметтейді,елжанды азамат болады
2 «Мектеп-білім айдынындағы қарулы кеме» өзін-өзі басқару ұйымының жұмысының нәтижелілігі. Дөңгелек үстел Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жандандыру бағытында ролін арттыру Жыл ішінде Өзін-өзі басқару ұйымының мүшелері Өзін өзі басқару ұйымының мүшелері мектеп тәлімгері 5-9 сынып оқушылары Оқушыларды ұлтжандылыққа, елін сүйетін ұлан тәрбиеленеді
3 «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталықтарының жұмысын ұйымдастыру және «Даналық мектебінің» жұмысын жандандыру Педагогикалық қолдау орталығын құру,құрамын анықтау,міндеттерді бөлу Жыл ішінде Пән мұғалімдері, сынып жетекшілер, мектеп әкімшіліг Мектеп директоры,ДТІЖО Ата-аналарды қолдау орталығының жұмысы ұйымдастырылады,міндет тер бөлініп жүйелі жұмыстар жасауға қолайлы жағдай жасалады
6.Білім сапасын бағалау 2023-2024 жыл Г.А
1 Білім сапасын бағалау және тестілерді әзірлеу Оқушылардың білім деңгейін анықтау, білім нәтижесі бойынша қосымша жұмыстар белгілеу Қыркүйек
Қаңтар 2-11 сынып негізгі пәндер ДОІЖО
Бірлестік жетекшілер Білім сапасы анықталады, білімалушылардың біліміндегі олқылықтар анықталады
2 Білім алушыларға оқудағы білімдерін арттыру жоспар құру Оқушылардың білімін көтеру Тамыз Пән мұғалімдері Мектеп әкімшілігі
Бірлестік жетекшілері Білім беру ресурстары жинақталады
3 «Кіші олимпиада», ОҒҚ жұмысын жалғастыру Олимпиада резервін дайындау қыркүйек 3-11 сынып ДҒІЖО
Бірлестік жетекшілері Пәндік білімнің жоғары деңгейі қалыптасады
7.Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу
1 Біліктілікті арттыру курстарынан (пәндік, IT-құзыреттіліктер, инклюзивті және басқалар) өткізу Біліктілігін арттыру Тамыз -маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО Мұғалімдер білім берудегі жаңалықтармен танысады
2 Өңірлік және республикалық деңгейлерде педагогтердің үздік тәжірибелерін тарату Кәсіби деңгейін көтеру, шеберлігін шыңдау наурыз Дене тәрбиесі, өнер пәні мұғалімдері ДОТІЖО Білікті мұғалімдер тәжірибесін наихаттау
3 Ұжымда сабақтарды зерттеу, модерация, кері байланыс жасау, тренингтер семинарлар, шеберлік сыныптарын ұйымдастыру Теориялық және әдістемелік көмек, іс- тәжірибе алмасуды ұйымдастыру Қыркүйек -наурыз Педагог-шебер, зерттеуші санатты мұғалімдер ДОТІЖО Тәжірибе алмасу жүзеге асады
4 Пән бірлестіктерінде инновациялық жобалар жүргізу Пәндік жобалар арқылы мұғалім жұмысының нәтижесін көтеру Қыркүйек -наурыз Педагог-шебер, зерттеуші санатты мұғалімдер ДОТІЖО Жоба жұмыстары арқылы оқушылардың пәндік білімі артады

2024–2025 оқу жылы
1.Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігімен мәртебесін арттыру
1 Педагогтардың үш жылда бір рет біліктілігін арттыруды өткізу Қайта даярлау Қыркүйек- маусым Педагогтер ДОТІЖО Біліктілігін арттырады
2 Педагогтардың біліктілік санатын арттыру Мұғалім еңбегін марапаттау Аттестация мерзіміне сай Аттестаттау мерзімі келген педагогтер ДОТІЖО
Педагогикалық құрамның сапасы көтеріледі
3 Пәндер бойынша практикалық семинарлар арқылы қала көлемінде тәжірибе тарату Тәжірибе тарату Наурыз-сәуір Қазақ тілі, тарих пәні мұғалімдері ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Білікті мұғалімдер тәжірибесі таратылады
4 Пән мұғалімдерінің кәсіптік байқауларға қатысуы Кәсіби білім білік деңгейінің артуы Қыркүйек- маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Кәсіби білім білік деңгейінің артуы
2.Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту

1 Мектеп жылу жүйесі Мектеп жылу жүйесінің талапқа сай болуы Маусым-тамыз Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Мектептің жылу жүйесі жаңарып стандартқа сай болады
2 Мектеп жарықтандыру жүйесі Мектептің жарықтандыру жүйесі талапқа сай болуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Мектептің жарықтандыру жүйесі талапқа сай болады
3 Мектеп спорт залы және спорт алаңы Мектеп сыртқы спорт алаңын талапқа сай жабдықталуы Маусым-тамыз Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Оқушылардың спортпен айналысуына жағдай жасалады
4 Интерактивті тақталар Пән кабинеттерінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Сабақтарда АКТ тиімді қолдану
3 Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру
1 Білім алушыларды "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас ұлан" (5-10 сыныптар) ұйымдасқан қоғамдық қызметіне 65 % тарту Оқушылардың қоғам өміріне алғашқы дағдыларын игеруі Қазан 1-4, 5-10 сынып оқушылары ДТЖО
тәлімгер Оқушылар бойында жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасады
2 «Мектеп-білім айдынындағы қарулы кеме» өзін-өзі басқару ұйымының жұмысының нәтижелілігі.
Дөңгелек үстел Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жандандыру бағытында ролін арттыру Жіл ішінде Өзін-өзі басқару ұйымының мүшелері Өзін өзі басқару ұйымының мүшелері мектеп тәлімгері
5-9 сынып оқушылары Оқушыларды ұлтжандылыққа, елін сүйетін ұлан тәрбиеленеді
4.Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту
1 Оқыту сапасын бағалау және мониторингтеу үшін құралдар кешенін дайындау Білім сапасын бағалау өлшеуіштері, тақырыптық, пәндік тест, тапсырмалар жинақтары дайындау Желтоқсан- мамыр Негізгі пән мұғалімдері ДОТІЖО
Пән мұғалімдері Оқушылар білімін бағалаудың біртұтас жүйесі қалыптасады
2 Сыныптардың , дарынды оқушылардың жетістіктер рейтингін жүргізу
Оқушылар жетістігін марапаттау, мотивация беру Желтоқсан, мамыр Олимпиада, байқаулар жеңімпаздары ДОТІЖО
Бірлестік жетекшілері Мектепте дарынды балалар базасын дайындалады
3 «ТИГУ» әлеуметтік
ынтымақтастықты
кеңейту
Теорияны, қолда бар деректер мен тәжірибені үйлестіру, ғылыми- зерттеу жұмыстарын жүйелеу Қыркүйек ТИГУ Мектеп директоры Білім беру ұйымдарымен әріптестік орнатылады

5.Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру
1 «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталықтары мен «Даналық мектебі» жұмысын сапалы жүргізілуі. Педагогикалық «қолдау орталығын жұмыс жүйесімен танысу» Жоспарға сәйкес Пән мұғалімдері,сынып жетекшілер,мектеп әкімшілігі Мектеп директоры, ДТІЖО Ата-аналарды қолдау орталығының жұмысының нәтижелігі талданады
2 «Ұлттық ойын:асық ату,шекемтас ойындары»Ұлттық ойын жарысы Ұлттық құндылықтарымызды жастар арасында насихаттау.Ұлттық ойындарыдың ролін арттыру Жоспарға сәйкес 4-9-сынып оқушылары мен дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері Мектеп әкімшілігі 4-9 сынып оқушылары дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері Ұлттық құндылықтарымызды құрметтейтін, салауатты өмір салтын ұстанған дені сау тұлға болады.
3 «Оқуға құштар мектеп » жобасы аясында « Менің сүйікті кітабым » челлендж Кітап оқуға деген ынтасын арттырып, белсенділігін көтеру Жоспарға сәйкес 5-9 сыныптар Мектеп кітапханшылары Оқушылардың оқу мәртебесін, оқу сауаттылығын , оқу сапасын арттыру, жас ұрпақ бойында жоғары азаматтық және рухани адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру
6.Білім сапасын бағалау Г .А
1 Білім сапасын бағалау және тестілерді әзірлеу Оқушылардың білім деңгейін анықтау, білім нәтижесі бойынша қосымша жұмыстар белгілеу Қыркүйек
Қаңтар 2-11 сынып негізгі пәндер ДОІЖО
Бірлестік жетекшілер Білім сапасы анықталады, білімалушылардың біліміндегі олқылықтар анықталады
2 Әр пән бойынша тақырыптық тапсырмалар – жинақтар қорын әзірлеу Қосымша білім беру құралдарын әзірлеу Қыркүйек - Пән мұғалімдері ДҒӘІЖО
Бірлестік жетекшілері Тапсырмалар – жинақтар қоры, әдістемелік жинақтар, оқыту бейне ресурстары жинақталады

7.Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу
1 Біліктілікті арттыру курстарынан (пәндік, IT-құзыреттіліктер, инклюзивті және басқалар) өткізу Біліктілігін арттыру Тамыз -маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Мұғалімдер білім берудегі жаңалықтармен танысады
2 Өңірлік және республикалық деңгейлерде педагогтердің үздік тәжірибелерін тарату Кәсіби деңгейін көтеру, шеберлігін шыңдау Қыркүйек -наурыз Қазақ тілі, тарих мұғалімдері ДОТІЖО
Білікті мұғалімдер тәжірибесін наихаттау

2025–2026 оқу жылы
Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру
1 Педагогтардың үш жылда бір рет біліктілігін арттыруды өткізу Қайта даярлау Қыркүйек- маусым Педагогтер
ДОТІЖО
Біліктілігін арттырады
2 Педагогтардың біліктілік санатын арттыру Мұғалім еңбегін марапаттау Аттестация мерзіміне сай Аттестаттау мерзімі келген педагогтер ДОТІЖО

Педагогикалық құрамның сапасы көтеріледі
3 Пәндер бойынша практикалық семинарлар арқылы қала көлемінде тәжірибе тарату Тәжірибе тарату Наурыз-сәуір Бастауыш сынып бірлестігі ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Білікті мұғалімдер тәжірибесі таратылады
4 Пән мұғалімдерінің кәсіптік байқауларға қатысуы Кәсіби білім білік деңгейінің артуы Қыркүйек- маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Кәсіби білім білік деңгейінің артуы
2.Мектептің материалдық –техникалық базасын нығайту
1 Мектеп жиһаздарын жаңарту Пән кабинетінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Пән кабинеттері талапқа сай жаңаланады
2 Жаңа модификация лы кабинет Робототехника кабинетінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Оқушылардың иновациялық жұмыстарды талапқа сай жасауы
3 Мектеп ғимараты Мектеп қоршауын талапқа сай жаңарту Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді

3 .Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру
1 Білім алушыларды "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас ұлан" (5-10 сыныптар) ұйымдасқан қоғамдық қызметіне 65 % тарту Оқушылардың қоғам өміріне алғашқы дағдыларын игеруі Қазан 1-4, 5-10 сынып оқушылары ДТЖО
тәлімгер Оқушылар бойында жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасады
2 «Мектеп-білім айдынындағы қарулы кеме» өзін-өзі басқару ұйымының жұмысының нәтижелілігі.
Дөңгелек үстел Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жандандыру бағытында ролін арттыру Жіл ішінде Өзін-өзі басқару ұйымының мүшелері Өзін өзі басқару ұйымының мүшелері мектеп тәлімгері
5-9 сынып оқушылары Оқушыларды ұлтжандылыққа, елін сүйетін ұлан тәрбиеленеді
4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту
1 Педагогтер мен білім алушыларға арналған электрондық платформалар көмегімен халықаралық зерттеуге дайындық жүргізу Пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдерін енгізу Қыркүйек- мамыр Пән мұғалімдері Мектеп әкімшілігі Халықаралық зерттеулерге дайындықтың цифрлық ресурстары қалыптасады
2 Сыныптардың , дарынды оқушылардың жетістіктер рейтингін жүргізу Оқушылар жетістігін марапаттау, мотивация беру Желтоқсан, мамыр Олимпиада, байқаулар жеңімпаздары ДОТІЖО
Бірлестік жетекшілері Мектепте дарынды балалар базасын дайындалады
3 «Өрлеу» БАҰО әлеуметтік
ынтымақтастықты
кеңейту
Теорияны, қолда бар деректер мен тәжірибені үйлестіру, ғылыми- зерттеу жұмыстарын жүйелеу Қыркүйек ТарГУ Мектеп директоры Білім беру ұйымдарымен әріптестік орнатылады

5 Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру
1 «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталықтары мен «Даналық мектебі» жұмысын сапалы жүргізілуі. «Педагогикалық қолдау» орталығын жұмыс жүйесімен танысу Жоспарға сәйкес Пән мұғалімдері,сынып жетекшілер,мектеп әкімшілігі Мектеп директоры, ДТІЖО Ата-аналарды қолдау орталығының жұмысының нәтижелігі талданады.
2 Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыруға жаппай ден қоюы. Салауатты өмір салтын қалыптастыруға оқушыларды тарту Жоспарға сәйкес Дене шынықтыру пән мұғалімдері 5-9-сынып оқушылары ДТІЖО, пән мұғалімі
Дене шынықтыру пән мұғалімдері Оқушылардың спорттың түрлеріне қызығушылығы арттады.
3 «Еңбек ерлікке бастайды»Еңбек ардагерлерімен кездесу Еңбек ардагерлер жолын оқушыларға үлгі ету. Олардың әңгімесінің мәнін ұғына білуді, үлкендерді сыйлауды,
құрметтеуді, атаның батасын, ананың алғысын ала білуді үйрету. Белгілі бір мамандыққа баулу Жоспарға сәйкес «Өзін –өзі басқару» ұйымы ДТІЖО Мектеп тәлімгері, педагогұйымдастырушы 9-11 сынып оқушылары ДТІЖО Мектеп тәлімгері, педагогұйымдастыруш ы Келешек мамандығын таңдауға мүмкіндік туады.Еңбек адамын құрметтейді.

6 білім сапасын бағалау Г.А
1 Білім сапасын бағалау және тестілерді әзірлеу Оқушылардың білім деңгейін анықтау, білім нәтижесі бойынша қосымша жұмыстар белгілеу Қыркүйек
Қаңтар 2-11 сынып негізгі пәндер ДОІЖО
Бірлестік жетекшілер Білім сапасы анықталады, білімалушылардың біліміндегі олқылықтар анықталады
2 Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған математикалық тапсырмаларды, практикалық және шығармашылық тапсырмалар жинағын әзірлеу Қосымша білім беру құралдарын әзірлеу Қыркүйек -наурыз Пән мұғалімдері ДӘЖО
Бірлестік жетекшілері Білім беру ресурстары жинақталады
3 Білім алушылардың PISA, TIMSS, PIRLS, ICILS халықаралық салыстырмалы зерттеулеріне қатысуы Білім сапасының халықаралалық стандарттарға сәйкестігін анықтау Жылдық кестеге сай Мектеп оқушылары Мектеп әкімшілігі
Білім сапасы анықталады
7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу
1 Біліктілікті арттыру курстарынан (пәндік, IT-құзыреттіліктер, инклюзивті және басқалар) өткізу Біліктілігін арттыру Тамыз -маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Мұғалімдер білім берудегі жаңалықтармен танысады
2 Өңірлік және республикалық деңгейлерде педагогтердің үздік тәжірибелерін тарату Кәсіби деңгейін көтеру, шеберлігін шыңдау Қыркүйек -наурыз Орыс тілі пән мұғалімдері ДОТІЖО Білікті мұғалімдер тәжірибесін наихаттау
3 Жоғары білікті педагогтерінің мәліметтер базасын құру Ұстаз еңбегін бағалау Қыркүйек Пән мұғалімдері ДОТІЖО Білікті ұстаздар мәліметтері жинақталады

No Іс- шаралардың
атауы
Мақсаты Мерзімі Қатысушылар Жауапты Күтілетін
нәтиже

2026–2027 оқу жылы

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1 Педагогтардың үш жылда бір рет біліктілігін арттыруды өткізу Қайта даярлау Қыркүйек- маусым Педагогтер ДОТІЖО Біліктілігін арттырады
2 Педагогтардың біліктілік санатын арттыру Мұғалім еңбегін марапаттау Аттестация мерзіміне сай Аттестаттау мерзімі келген педагогтер ДОТІЖО Педагогикалық құрамның сапасы көтеріледі
3 Пәндер бойынша практикалық семинарлар арқылы қала көлемінде тәжірибе тарату Тәжірибе тарату Қазан Дене шынықтыру пән бірлестігі ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Білікті мұғалімдер тәжірибесі таратылады
4 Пән мұғалімдерінің кәсіптік байқауларға қатысуы Кәсіби білім білік деңгейінің артуы Қыркүйек- маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Кәсіби білім білік деңгейінің артуы
2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1 Жаңа модификациялы кабинет Химия кабинетінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Оқушылардың химия пәнін игеруі, зерханалық жұмыстардың талапқа сай жасауына жағдай жасалады
2 Интерактивті тақталар Пән кабинеттерінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Сабақтарда АКТ тиімді қолдану
3.Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру
1


Білім алушыларды "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас ұлан" (5-10 сыныптар) ұйымдасқан қоғамдық қызметіне 60% тарту Оқушылардың қоғам өміріне алғашқы дағдыларын игеруі Қазан 1-4, 5-10 сынып оқушылары ДТЖО
тәлімгер Оқушылар бойында жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасады
2 «Мектеп-білім айдынындағы қарулы кеме» өзін-өзі басқару ұйымының жұмысының нәтижелілігі.
Дөңгелек үстел Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жандандыру бағытында ролін арттыру Жіл ішінде Өзін-өзі басқару ұйымының мүшелері Өзін өзі басқару ұйымының мүшелері мектеп тәлімгері
5-9 сынып оқушылары Оқушыларды ұлтжандылыққа, елін сүйетін ұлан тәрбиеленеді

4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1 Қызмет көрсету сапасын онлайн-бағалау жүйесін жасау Білім сапасын бағалауды автоматтандыру Сәуір Ата-аналар, түлектер, оқушылар Мектеп әкімшілігі Мектептің білім сапасы н сырттай бағалау жүзеге асады
2 Сыныптардың , дарынды оқушылардың жетістіктер рейтингін жүргізу Оқушылар жетістігін марапаттау, мотивация беру Желтоқсан, мамыр Олимпиада, байқаулар жеңімпаздары ДОТІЖО
Бірлестік жетекшілері Мектепте дарынды балалар базасын дайындалады
5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1 «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталықтары мен «Даналық мектебі» жұмысын сапалы жүргізілуі. Педагогикалық қолдау орталығын жұмыс жүйесімен танысу Жоспарға сәйкес Пән мұғалімдері,сынып жетекшілер,мектеп әкімшілігі Мектеп директоры, ДТІЖО Ата-аналарды қолдау орталығының жұмысының нәтижелігі талданады.
2 «Ұлттық ойын:асық ату,шекемтас ойындары»Ұлттық ойын жарысы Ұлттық құндылықтарымыз ды жастар арасында насихаттау.Ұлттық ойындарыдың ролін арттыру Жоспарға сәйкес 4-9-сынып оқушылары мен дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері Мектеп әкімшілігі 4-9 сынып оқушылары дене тәрбиесі пәнінің мұғалімдері Ұлттық құндылықтарымызды құрметтейтін, салауатты өмір салтын ұстанған дені сау тұлға болады.
6. Білім сапасын бағалау
1 Білім сапасын бағалау және тестілерді әзірлеу Оқушылардың білім деңгейін анықтау, білім нәтижесі бойынша қосымша жұмыстар белгілеу Жарты жылдық 2-11 сынып негізгі пәндер ДОІЖО
Бірлестік жетекшілер Білім сапасы анықталады, білімалушылардың біліміндегі олқылықтар анықталады
2 Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды ерте кәсіби бағдарлау бағдарламаларын әзірлеу ЕБҚ балаларды ерте жастан кәсіпке бейімдеу Жыл бойы ЕБҚ балалар Кәсіптік бағдарлаушы ЕБҚ балаларды ерте жастан кәсіпке бейімделеді
3 Барлық сыныптардың мультимедиялық (аудио,бейне), интерактивті панель, цифрлық оқулықтармен, зертханалық жабдықтармен қамтылуы Кабинеттегі оқу әдістемелік құралдар мектеп бағдарламасын дағы білімге сай болуын қадағалау Қыркүйек Пән кабинеті жетекшілері Мектеп директоры Оқу процесіне қажетті жағдай жасалады

7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу
1 Біліктілікті арттыру курстарынан (пәндік, IT-құзыреттіліктер, инклюзивті және басқалар) өткізу Біліктілігін арттыру Тамыз -маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО Мұғалімдер білім берудегі жаңалықтармен танысады
2 Өңірлік және республикалық деңгейлерде педагогтердің үздік тәжірибелерін тарату Кәсіби деңгейін көтеру, шеберлігін шыңдау Қыркүйек -наурыз МИФ пәні мұғалімдері ДОТІЖО Білікті мұғалімдер тәжірибесін наихаттау
3 Тиімділіктің негізгі көрсеткіштері бойынша педагогтердің қызметін бағалауды жалғастыру Ұстаз еңбегін марапаттау Қыркүйек -наурыз Сараптау комиссиясы ДОТІЖО Ұстаз еңбегінің нәтижесі шығарылады

No Іс- шаралардың
атауы
Мақсаты Мерзімі Қатысушылар Жауапты Күтілетін
нәтиже

2027–2028 оқу жылы

1. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілігі мен мәртебесін арттыру

1 Педагогтардың үш жылда бір рет біліктілігін арттыруды өткізу Қайта даярлау Қыркүйек- маусым Педагогтер ДОТІЖО Біліктілігін арттырады
2 Педагогтардың біліктілік санатын арттыру Мұғалім еңбегін марапаттау Аттестация мерзіміне сай Аттестаттау мерзімі келген педагогтер ДОТІЖО Педагогикалық құрамның сапасы көтеріледі
3 Пәндер бойынша практикалық семинарлар арқылы қала көлемінде тәжірибе тарату Тәжірибе тарату Қыркуйек- қазан Көркем еңбек және музыка ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Білікті мұғалімдер тәжірибесі таратылады
4 Пән мұғалімдерінің кәсіптік байқауларға қатысуы Кәсіби білім білік деңгейінің артуы Қыркүйек- маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Бірлестік жетекшісі Кәсіби білім білік деңгейінің артуы
2. Мектептің материалдық -техникалық базасын нығайту

1 Жаңа модификациялы кабинет Физика кабинетінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Оқушылардың физика пәнін игеруі, зерханалық жұмыстардың талапқа сай жасауына жағдай жасалады
2 Мектеп спорт залы және спорт алаңы Мектеп сыртқы спорт алаңын талапқа сай жабдықталуы Маусым-тамыз Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Оқушылардың спортпен айналысуына жағдай жасалады
3 Интерактивті тақталар Пән кабинеттерінің талапқа сай жабдықталуы Жыл бойы Білім бөлімі
Директор
ДШІЖО Сабақтарда АКТ тиімді қолдану
3. Жастардың азаматтық белсенділігін арттыру
1 Білім алушыларды "Жас қыран" (1-4 сыныптар), "Жас ұлан" (5-10 сыныптар) ұйымдасқан қоғамдық қызметіне 76 % тарту Оқушылардың қоғам өміріне алғашқы дағдыларын игеруі қазан 1-4, 5-10 сынып оқушылары ДТЖО
тәлімгер Оқушылар бойында жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері қалыптасады
2 Оқушылар еріктілер қоғамы мүшелерінің бастауыш сынып оқушыларына би үйрету топтарының жұмысы жалғасады Қосымша үйірмелерге баруға жағдайы жоқ оқушыларға мүмкіндік беру Қыркүйек Еріктілер қоғамы мүшелері
7-10 сынып ДТЖО
тәлімгер Оқушылар еңбектің қажеттілігін біледі, бастаған ісін талғаммен аяқтау керектігін түсінеді
3 Оқушылар еріктілер қоғамы мүшелерінің "Нәтижелілігі төмен оқушыларға көмек" жобасын жалғастыру Қосымша үйірмелерге баруға жағдайы жоқ оқушыларға мүмкіндік беру Қыркүйек Еріктілер қоғамы мүшелері
7-10 сынып ДТЖО
тәлімгер Балалар тек жеке бастары емес, халықтық орта үшін еңбектенуге үйренеді
4. Білім беру менеджментінің сапасын жақсарту

1 Оқыту сапасын бағалау және мониторингтеу үшін құралдар кешенін дайындау Білім сапасын бағалау өлшеуіштері, тақырыптық, пәндік тест, тапсырмалар жинақтары дайындау Қараша, сәуір Негізгі пән мұғалімдері ДОТІЖО
Пән мұғалімдері Оқушылар білімін бағалаудың біртұтас жүйесі қалыптасады
2 Сыныптардың , дарынды оқушылардың жетістіктер рейтингін жүргізу Оқушылар жетістігін марапаттау, мотивация беру Желтоқсан, мамыр Олимпиада, байқаулар жеңімпаздары ДОТІЖО
Бірлестік жетекшілері Мектепте дарынды балалар базасын дайындалады
5. Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру

1 «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталықтары мен «Даналық мектебі» жұмысын сапалы жүргізілуі Педагогикалық қолдау орталығын жұмыс жүйесімен танысу Қараша 2027 жыл Пән мұғалімдері,сынып жетекшілер,мектеп әкімшілігі Мектеп директоры, ДТІЖО Ата-аналарды қолдау орталығының жұмысының нәтижелігі талданады
2 Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыруға жаппай ден қоюы. Салауатты өмір салтын қалыптастыруға оқушыларды тарту Жоспарға сәйкес Дене шынықтыру пән мұғалімдері 5-9-сынып оқушылары ДТІЖО, пән мұғалімі
Дене шынықтыру пән мұғалімдері Оқушылардың спорттың түрлеріне қызығушылығы арттады.
6. Білім сапасын бағалау
1 Білім сапасын бағалау және тестілерді әзірлеу Оқушылардың білім деңгейін анықтау, білім нәтижесі бойынша қосымша жұмыстар белгілеу Қыркүйек
Қаңтар 2-11 сынып негізгі пәндер ДОІЖО
Бірлестік жетекшілер Білім сапасы анықталады, білімалушылардың біліміндегі олқылықтар анықталады
2 "Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру Оқушыларды көркем әдеби шығармаларды оқуға үйрету желтоқсан 2-10 сынып ДТІЖО
Кітапханашы
Тіл бірлестіктері Оқушылардың оқу сауаттылығы, логикасы қалыптасады
3 «Кіші олимпиада», ОҒҚ жұмысын жалғастыру Олимпиада резервін дайындау қыркүйек 3-11 сынып ДҒІЖО
Бірлестік жетекшілері Пәндік білімнің жоғары деңгейі қалыптасады
4 «Кіші олимпиада», ОҒҚ жұмысын жалғастыру Олимпиада резервін дайындау қыркүйек 3-11 сынып ДӘЖО
Бірлестік жетекшілері Пәндік білімнің жоғары деңгейі қалыптасады

7. Педагогтерді әдістемелік сүйемелдеу
1 Біліктілікті арттыру курстарынан (пәндік, IT-құзыреттіліктер, инклюзивті және басқалар) өткізу Біліктілігін арттыру Тамыз -маусым Пән мұғалімдері ДОТІЖО
Мұғалімдер білім берудегі жаңалықтармен танысады
2 Өңірлік және республикалық деңгейлерде педагогтердің үздік тәжірибелерін тарату Кәсіби деңгейін көтеру, шеберлігін шыңдау Қыркүйек -наурыз Бастауыш сынып мұғалімдері ДОТІЖО Білікті мұғалімдер тәжірибесін наихаттау
3 Ұжымда сабақтарды зерттеу, модерация, кері байланыс жасау, тренингтер семинарлар, шеберлік сыныптарын ұйымдастыру Теориялық және әдістемелік көмек, іс- тәжірибе алмасуды ұйымдастыру Қыркүйек -наурыз Педагог-шебер, зерттеуші санатты мұғалімдер ДОТІЖО Тәжірибе алмасу жүзеге асады

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив